Brezplačna dostava za vsa naročila nad 45€
Košarica 0 izdelkov

Potrebujete pomoč?

info@123kartuse.si

 

Ali pa samo v 3 ENOSTAVNIH korakih poiščete združljive kartuše, tonerje ali papir za tiskalnik:

Brezplačna dostava za vsa naročila ne glede na količino po celotni Sloveniji!

Garancija

Pogoji poslovanja spletne trgovine www.123kartuse.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino upravlja podjetje ADLER GmbH d.o.o., Radnička cesta 27, 10000 Zagreb, Hrvaška (v nadaljevanju »ponudnik«). 

Splošno

Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Pred uporabo strani morate pazljivo prebrati navedene splošne pogoje. Z uporabo te spletne strani ste seznanjeni s pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom ter se z navedenimi pogoji strinjate. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate. Na straneh boste naleteli na povezave do drugih spletnih strani, ki niso pod nadzorom ponudnika, zato za njih odgovarjajo izključno njihovi avtorji, nikakor pa ne ponudnik.

Ponudnik in vsi avtorji spletnih vsebin ponudnika, ki sodelujejo pri nastanku in izdelavi le-teh, ne odgovarjajo za škodo, ki bi nastajala zaradi dostopa do takih vsebin, njihove točnosti oz. nezmožnosti uporabe informacij in kakršnekoli napake ali pomanjkljivosti v njeni vsebini.

Ponudnik ima pravico spremeniti splošne pogoje z ažuriranjem te objave. Tovrstne revizije pogojev so za vas zavezujoče.

Vsi izdelki v spletni trgovini imajo 2 leti garancije. Garancija je vsaka obveznost, ki jo podjetje prevzame do potrošnika in s katero se zaveže, da potrošniku brezplačno popravi ali zamenja blago, vrne kupnino ali zagotovi drugo sredstvo, kadar blago ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu.

Registracija uporabnika

Za izvedbo naročila ni potrebna registracija uporabnika. Ob registraciji v sistem spletne trgovine obiskovalec pridobi uporabniško ime ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Postopek registracije je enostaven in ga opravite tako, da kliknete na povezavo "Prijavi se" desno zgoraj in sledite navodilom:

  • po elektronski pošti boste prejeli geslo, ki ga uporabljate pri vsaki naslednji prijavi (geslo lahko kadarkoli tudi spremenite), 
  • ko ste v spletni trgovini prijavljeni, se desno zgoraj izpiše vaše uporabniško ime. 


Če geslo že imate, potem se prijavite in lahko pričnete z nakupom. Če ste geslo pozabili, uporabite možnost Ste pozabili geslo?. V primeru, da e-pošte z geslom ne prejmete v nekaj minutah, preverite mapo "Spam/Vsiljena pošta/Nezaželena pošta".

 

Način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Po povzetju
    (plačilo z gotovino ob prevzemu blaga). Naročilo poravnate z gotovino pri poštnemu uslužbencu, ki vam bo dostavil paket. 
  • Predračun
    (plačilo po predračunu - nakazilo na TRR). Po elektronski pošti prejmete predračun. Ko je ta v celoti poravnan, gre vaše naročilo na pošto. Če je predračun plačan le delno, ostane blago do nadaljnjega v lasti ponudnika. 
  • PayPal
    (on- line plačilo preko spletne strani www.paypal.com). Po potrditvi načina plačila ste preusmerjeni na strežnik www.paypal.com, kjer sledite njihovim navodilom. Ko je plačilo v celoti izvedeno, gre vaše naročilo na pošto.

Čas in način dostave

Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila prejeta od ponedeljka do petka do 12. ure bodo odpremljena še isti dan. Naročila prejeta po 12. uri pa bodo odpremljena naslednji delovni dan. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo odpremljena prvi delovni dan. V primeru, da izdelka v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave blaga s strani proizvajalca. Pri vsakem izdelku je zaloga tudi ustrezno označena.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je DPD, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

 

Cene 

Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in že vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Stroški dostave

Za naročila do 45 EUR znaša strošek dostave 2,99 EUR. Nad 45,00 EUR je dostava brezplačna.


Osebni prevzem

Izdelke, naročene v spletni trgovini, lahko prevzamete na 123kartuse.si, ADLER GmbH d.o.o., Radnička cesta 27, 10000 Zagreb, Hrvaška, in sicer od ponedeljka do petka od 08:00 – 16:00. Potrebna je predhodna najava.

Nakup

Najprej izberite izdelek, ki ga želite kupiti, nato pritisnite na gumb "V košarico". Desno zgoraj v nakupovalni košarici se izpiše količina in skupni znesek naročenih izdelkov. Če želite odstraniti ali zmanjšati naročeno količino določenega izdelka, pritisnite na povezavo »košarica« ter nato pri količini izdelka, izberete želeno število, ali pa s pritiskom na »koš«, izbrišete izdelek. Postopek zaključevanja naročila sprožite s pritiskom na gumb "Na blagajno". Spletna trgovina vas vodi skozi naslednje korake:

  • 1. korak 
    Registracija obiskovalca, če je to vaš prvi nakup, ali samo prijava, če ste že kupovali pri nas. 
  • 2. korak 
    Pregled naročila, kjer imate možnost pregledati naročene izdelke. 
  • 3. korak 
    Način plačila in naslov za dostavo, kjer izberete način plačila ter s pritiskom na gumb "Uredi" spremenite naslov za dostavo, v kolikor želite naročilo prejeti na drug naslov. 
  • 4. korak 
    Način dostave, kjer označite pošiljanje po pošti. 
  • 5. korak 
    Povzetek in oddaja naročila, kjer preverite pravilnost vseh podatkov ter oddate naročilo. 

Po oddanem naročilu, na svoj e-naslov prejmete povzetek naročenih izdelkov. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena. S klikom na gumb "Potrdi naročilo" potrjujete, da ste seznanjeni in se strinjate s pogoji poslovanja, ki so objavljena na spletni strani ponudnika. Kupoprodajna pogodba v slovenskem jeziku je kupcu dostopna v vsakem trenutku v spodnjem delu spletne strani, s klikom na povezavo Pogoji poslovanja.

Preklic naročila

Svoje naročilo lahko prekličete, dokler blago ni bilo odpremljeno. V rubriki "Zgodovina naročil" je vidna zgodovina vseh vaših nakupov. Izberete naročilo, ki ga želite preklicati in nam na naš elektronski naslov pošljete sporočilo o preklicu, z obvezno navedbo referenčne številke naročila. Po uspešno izvedenem preklicu boste prejeli po elektronski pošti obvestilo. Prav tako pa bo vaš preklic viden tudi v rubriki "Zgodovina naročil".

Zgodovina nakupov

V primeru, da želite vpogled v zgodovino nakupov, se prijavite v spletno trgovino in desno zgoraj pritisnite na "Moj račun". Zgodovino vaših dosedanjih nakupov najdete pod zavihkom "Zgodovina naročil".

 

Pravica do odstopa od nakupa

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: info@123kartuse.si ), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini je mogoče v skladu z zvpot.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Naslov za vračilo blaga:

ADLER GmbH d.o.o., Radnička cesta 27, 10000 Zagreb, Hrvaška

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi (DPD ali GLS). To storite tako, da poslikate poškodbe paketa in takoj pokličete kontaktno številko dostavne službe in prijavite reklamacijo. V klicnem centru Vas bodo podali navodila za prijavo reklamacije.

Vračilo blaga (reklamacije)

V primeru, da stranka želi artikle naročene na spletni strani www.123kartuse.si reklamirati nas je potrebno kontaktirati preko maila info@123kartuse.si. Mi naročimo prevzem pošiljke na vašem naslovu preko kurirske službe DPD ali GLS, ki paket pobere na vašem naslovu. Vse stroške plačila krijemo mi.

 

Garancija in stvarna napaka
Potrošnik lahko napake na kupljenem izdelku uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).

 

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek.

 

Reklamacijo iz naslova stvarne napake pa lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek (kar pomeni, da lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega ni bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se lahko odloči tudi v primeru, če ne želi uveljavljati garancije za izdelek, za katerega je bila dana garancija).

 

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

 

Potrošnik lahko pravice iz naslova stvarne napake, smiselno uveljavljanju pravic iz naslova stvarnih napak na izdelkih, uveljavlja tudi v primeru storitev.

 

Razlike med garancijo in stvarno napako so naslednje:

 

 

Garancija

Stvarna napaka

  

Uveljavljanje:

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelek, za katerega je bila oziroma bi morala biti dana garancija.

Uveljavljanje:

Za vsak izdelek, ki ga je potrošnik kupil od podjetja.

   

Rok:

Potrošnik lahko napako reklamira kadarkoli v garancijskem roku.

Rok:

O napaki mora potrošnik prodajalca obvestiti v dveh mesecih od odkritja napake (po preteku dveh let od nakupa pa prodajalec za napake ne odgovarja več).

   

Odgovornost:

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja pri garantu (glej zgoraj) ali njegovem pooblaščenem servisu.

Odgovornost:

Reklamacijo iz stvarne napake se lahko uveljavlja le pri prodajalcu.

   

Pravice:

Potrošnik lahko zahteva odpravo napake.

Šele če popravilo ni mogoče ali ga podjetje ne izvrši v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov, brezhiben izdelek.

Pravice:

Potrošnik lahko po lastni izbiri zahteva:

  • odpravo napake ali
  • vračilo dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • zamenjavo za nov brezhiben izdelek ali
  • vračilo plačanega zneska. 

Za vse naše Premium nadomestne kartuše in tonerje dajemo 100% GARANCIJO:

  • *če niste zadovoljni z izpisom našega tonerja ga lahko vrnete
  • **naši nadomestni  tonerji izpisujejo enako število kopij kot originalni
  • ***naši nadomestni tonerji v nobenem primeru ne bodo poškodovali vašega tiskalnika

Pomembna razlika med nekvalitetnimi in kvalitetnimi tonerji se po navadi ne opazi pri prvih izpisih. Če pa se vam zdi, da se vaš (poceni) toner prehitro porabi je velika verjetnost, da imate prav!
Razlog je, da so nizkocenovni tonerji po navadi sestavljeni iz nekvalitetnih delov kateri ne zdržijo predpisano število izpisov strani.
Tako da velikokrat, ko toner še ni popolnoma prazen, izpis postaja bled, kar posledično pomeni, da ste primorani kupiti novega.
Naši Premium tonerji so sestavljeni v priznanih tovarnah katere uporabljajo najkvalitetnejše dele, imajo zmogljivosti enake kot originalni tonerji in zato smo prvi ponudili 100% GARANCIJO!

* pogoj je, da toner ni porabljen več kot 10%
** odstopanje je mogoče maksimalno +/- 5%
*** prevzamemo vsakršno tveganje okvare vašega tiskalnika ob uporabi našega nadomestnega tonerja, zato bo vsaka povzročena okvara zaradi uporabe našega tonerja krita iz naše strani.


Varovanje osebnih podatkov


Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev in uporabnikov v naši spletni trgovini na prvem mestu. Zato vam zagotavljamo 100% varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Z registracijo v spletni trgovini soglašate, da vaše osebne podatke shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Prijava na e-novice

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če uporabnik k temu izrecno pristane. Kot pristanek štejemo prijavo na e-novice preko Spletne trgovine, obkljukan "prijava na e-novice" (novosti na strani, novosti v ponudbi, promocijske akcije) ob registraciji ali zahtevo za prijavo preko drugih sredstev komunikacije.

Pravno obvestilo

Sa spletno trgovino 123kartuse.si upravlja podjetje ADLER GmbH d.o.o. Vsebine, objavljene v spletni trgovini so last podjetja  ADLER GmbH d.o.o. in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja. Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije. Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte na naslov info@123kartuse.si. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


© 123kartuse.si. Vse pravice pridržane. Vse znamke, nazivi proizvodov in OEM številke so oznake in last pripadajočih podjetij in se uporabljajo zgolj kot referenca.

kartice
Avtorji